آغاز طرح گفت‌وگوی تلفنی مشتریان‌ با مدیران ارشد بانک انصار

طرح گفت‌وگوی تلفنی مشتریان بانک انصار با مدیران ارشد که طی چهار سال گذشته با موفقیت انجام شد و تعداد زیادی از مشتریان و عموم مردم سوالات خود را از فروتن، قائم‌مقام بانک، معاونان و مدیران‌کل پرسیدند و پاسخ‌های لازم را دریافت کردند، از روز یکشنبه، 18 آذرماه سال جاری با پاسخگویی مهندس نراقیان، مدیرکل بازاریابی بانک انصار به سوالات متقاضیان آغاز می‌شود. به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و تبلیغات، در راستای اجرای راهبرد مشتری‌گرایی بانک انصار که به‌منظور جلب رضایت مشتریان و حفظ و افزایش سهم بانک از بازار سپرده‌ها صورت می‌گیرد، طرح گفت‌وگوی تلفنی مدیران ارشد بانک انصار با گفت‌وگوی مدیرکل بازاریابی در تاریخ 18 آذرماه از ساعت 10 تا 30/11 آغاز می‌شود و با گفت‌وگوی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی‌شاهرودی در تاریخ 9 دی‌ماه سال جاری در بازه زمانی مشابه به پایان می‌رسد. این طرح براساس جدول پیوست اجرا شده و متقاضیان می‌توانند با معاونان و مدیران‌کل بانک در تاریخ‌ها و زمان‌های تعیین‌شده از طریق شماره تلفن 096300 مرکز خدمات مشتریان گفت‌وگو کنند.