بهترین مدارس مد در جهان کدامند؟

امروزه به دلیل پیشرفت علم, تحصیل در هر رشته ای خیلی راحت تر از سالهای قبل شده حتی تحصیل کردن در رشته طراحی لباس و رشته های مربوط به مد یا فشن.

 معرفی 6 تا از بهترین مدارس مد و فشن در 5 تا از شهرهای معروف جهان:

1-دانشگاه سنترال سنت مارتینز واقع در دانشکده هنر لندن که یکی از معروف ترین دانشگاه های مربوط به صنعت مد یا فشن و طراحان خلاق زیادی از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

2-دانشگاه پارسونز واقع در آمریکا که یکی از گران ترین دانشگاه صنعت مد در دنیاست به خاطر روش های نوین آموزش طراحان خلاقی را وارد بازار کار کرده است.

3-مدرسه مد مارانگونی واقع در میلان ایتالیا که این مدرسه حدوداً ۴۰ هزار داوطلب و دانشجو از ملیت و فرهنگ های مختلف دارد. و تمامی دوره هایی که در این دانشگاه برگزار میشه متناسب با شرایط فعلی صنعت مد می باشد که همین باعث ایجاد کارآفرینی شده است.

4-مدرسه سلطنتی مد و فشن در لندن یعنی رویال کالج است تحصیل در سنین مدرسه آرزوی خیلی از طراحان در دنیاست برای تحصیل در چنین مدرسه شما باید به صورت سالانه ۲۵ تا ۳۰ هزار دلار را از جیب مبارک تان بپردازید خوب میشه گفت هزینه زیادی برای تحصیلات می باشد در سال ۲۰۱۵ سایت بیزینس آفشن این مدرسه را در رنکینگ اول مد و فشن قرار داد در سال ۲۰۱۹ مقام اول را در زمینه طراحی و ایجاد کارآفرینی و خلاقیت به خودش کسب کرد.

5-دانشگاه اف آی تی موسسه فناوری های نوین مد و فشن در منهتن نیویورک است بازیگران طراحان و مدل های خیلی زیادی از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

6-دانشگاه دانشگاه اس مد واقع در فرانسه,به یکی از قدیمی ترین و معروف ان دانشگاه ها در صنعت مد در دنیا می باشد شیوه های تدریس در این دانشگاه به دانشگاه دیگر متفاوت است و جالب است که بدانید الیور روستینگ طراح خلاق برند بال مین هم فارغ التحصیل از این دانشگاه می باشد.

dante

نویسنده سایت

→ خواندن مطلب قبلی

سلامتی که فدایِ مُد می‌شود!

خواندن مطلب بعدی ←

دغدغه‌های اقتصادی پیش پای فعالان صنعت مد و لباس

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.