گوگل احتمالا پیکسل ۶ و ۶ پرو را ۶ آبان روانه بازار می‌کند

چندین هفته پیش پیکسل ۶ و ۶ پرو به نمایش گذاشته شدند، با این وجود هنوز اطلاع دقیقی از تاریخ معرفی کامل و همچنین عرضه آن‌ها نداریم. اما حالا گزارشی می‌گوید گوگل آن‌ها را در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان)ّ روانه بازار می‌کند.

شایعات مختلفی درباره پرچمدارهای بعدی گوگل وجود دارد، از مشخصات فنی مختلف گرفته تا تاریخ رونمایی کامل و عرضه. به تازگی گزارشی گفته بود گوگل سری پیکسل ۶ را در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) بطور کامل معرفی می‌کند و می‌خواهد زودتر از معرفی آیفون ‍۱۳ از سوی اپل دست به چنین کاری بزند.

اگرچه گزارش اخیر گفته گوگل گوشی‌های پیکسل ۶ و ۶ پرو را در تاریخ ۶ آبان روانه بازار می‌کند، اما اشاره‌ای به تاریخ معرفی کامل آن نکرده و به همین دلیل نمی‌توان گزارش قبلی را بطور کامل زیر سوال برد. انتظار می‌رود پیش فروش این محصولات ۲۷ مهر ماه آغاز شود.

اگرچه فاصله زیادی بین معرفی کامل و عرضه گوشی‌های آینده گوگل وجود دارد، اما در دنیای فناوری موضوع کاملا عجیبی به حساب نمی‌آید و برای مثال سونی چندین بار چنین کاری را انجام داده. معمولا فاصله میان معرفی و عرضه پرچمدارهای ژاپنی‌ها به چندین ماه می‌رسد. با این وجود گوگل تا به امروز دست به چنین کاری نزده و البته گفته می‌خواهد محصولات آینده‌اش را در پاییز معرفی کند.

با توجه به تمام این مسائل، احتمالا در تاریخ ۲۷ مهر شاهد معرفی کامل و آغاز پیش فروش گوشی‌های سری پیکسل ۶ خواهیم بود و در تاریخ ۶ آبان روانه بازار می‌شوند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که تمام این تاریخ‌ها بر اساس شایعات هستند و گوگل هنوز رسما تاریخی را اعلام نکرده است.

گوشی‌های سری پیکسل ۶ به تراشه اختصاصی تنسور مجهز می‌شوند و انتظار می‌رود سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، مودم ۵G سامسونگ و همچنین دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی داشته باشند. طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که می‌توانند برخلاف نسل‌های قبلی با پرچمدارهای کنونی بازار رقابت کنند.

dante

نویسنده سایت

→ خواندن مطلب قبلی

اولین رندرهای گوشی‌های سری شیائومی 11T منتشر شد

خواندن مطلب بعدی ←

سامسونگ روی گوشی 5G ارزان‌قیمت گلکسی A13 کار می‌کند

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.